jรบliaโ‹†โ˜€๏ธŽ. (@juliagaro): "Malauradament totes ens equivoquem (molt) (culpa seva)๐Ÿ˜” i en realitat t'entenc 100%, tenen alguna cosa especial...i la majoria que conec em semblen meravell..." โ€” Xiuxiuejar