jรบliaโโ๏ธ. (@juliagaro): "Malauradament totes ens equivoquem (molt) (culpa seva)๐ i en realitat t'entenc 100%, tenen alguna cosa especial...i la majoria que conec em semblen meravell..." โ Xiuxiuejar