júlia⋆☀︎. (@juliagaro): "Ui doncs són coses d'enginyeria, eeeh, no volies fer una cosa així? Pel que em vaig enterar la pcb era una placa que em sembla que és cara i el pid no me'n r..." — Xiuxiuejar