Ferran PimPam herald de la Katalluna eterna (@ferranamahshivay): "el mal ja és fet això és MOLT greu NO hi ha remei conegut i la gent no se'n adona per culpa de dirigents i líders de merda que fan de l'engany i la manipula..." — Xiuxiuejar