★ 𝗞𝗥𝗜𝗦 (@kriscatalunya): "I una última cosa, també en la versió web per a mòbils: poder canviar el tamany del text. Almenys a l’iPhone, quan ajustes el tamany, a mi no em funciona, qu..." — Xiuxiuejar