L'avi Guifré. (@l_avi_guifre): "Fill… fer la benedicció de la torre de Jesucrist només en castellà, aquí, a casa nostra, és com venir a beneir el pa i no saber d’on surt el blat. No és mala..." — Xiuxiuejar