Jordi Badia (@altafullenc1932): "FOSQUES REFLEXIONS DE TARDOR-HIVERN - j.b.s. = Quan entrem a Catalunya, només cal fixar-nos em els topònims per adonar-nos que estem em un altre país. = Qua..." — Xiuxiuejar