Jose Luis Soto Teruel (@sotojoseluis04): "Fer força en va Esforçar-se inútilment en alguna cosa que no té cap resultat o que no es pot aconseguir. Li vaig explicar mil vegades que no ho faria, però..." — Xiuxiuejar