júlia⋆☀︎. (@juliagaro): "Doncs et sorprendria la graaan quantitat de gent que no passa crisi, eeh. La nota no m'importava gaire perquè anava molt bé al batxi i amb la tranquil·litat ..." — Xiuxiuejar