daaaviiid (아이브 ♥︎) (@daaaviiid_huertas): "m'agrada més la filologia i les llengües antigues (i la història) que la branca de l'arqueologia i l'epigrafia !!! tot i que amb el grec de tercer curs no pu..." — Xiuxiuejar