🦮, David gavaldà (@davidgava69): "Sobretot despullat dels teus sentiments, explica-ho tot, que els psicòleg no et jutjarà. Jo he passat una depressió molt forta és el pitjor que m’ha passat a..." — Xiuxiuejar