Cristina Oliva Enrich (@cristinaoliva): "Bona Nit xiuxiuejadors i xiuxiuejadores! Aquest matí us volia enviar aquesta foto per desitjar-vos bon dia i me n’he oblidat… Aprofito per desitjar-vos que ..." — Xiuxiuejar