júlia⋆☀︎. (@juliagaro): "Eh doncs està la mar de bé, no? Combinat, quina noia tan cultivada, és que ser de llengües és prou guai🙂‍↕️🙂‍↕️ però és cert que aquí no tenim literatura, ..." — Xiuxiuejar