júlia⋆☀︎. (@juliagaro): "Ai pobreee, tu deixa-ho anar tot, perd una mica el cap i a millor! (Que sé que no és fàcil, però volem estar 😸🌸✨️🍀, oi?)" — Xiuxiuejar