L'avi Guifré. (@l_avi_guifre): "Bon dia, Lurdes… diuen que aquesta tarda plourà. Ja veurem. Que el cel és molt de prometre i poc de complir. Si al final cau alguna cosa, benvinguda serà, qu..." — Xiuxiuejar