LO CAMPUS DIARI (@locampusdiari): "Llum Catalan escriu sobre el CURS D’ARQUEOLOGIA de la Universitat de València a Aras de los Olmos sobre l’aprofitament de la biodiversitat en època ibèrica (..." — Xiuxiuejar