Assemblea Nacional Catalana (@assemblea): "⬛️⬜️ Que ho sàpiga el Papa i que ho vegi el món. A Catalunya, en català! Vine amb l'estelada! VOLEM LA INDEPENDÈNCIA. 📅 10 juny 📍 Sagrada Família 🕙 18 h" — Xiuxiuejar