Oriolus (@oriolus): "Comparteixo amb tu. 🙇🧘 La calma... ABANS DE LA TEMPESTA!⚡⛈️ Estic calmat jo juro. Per cert em fas patri que tu demà tens escola... Ves a dormir!" — Xiuxiuejar