Shaudin Melgar-Foraster (@shaudin): "El dia 2 a la nit i la majoria del 3 els he passat a urgències. Em vaig entrebancar a casa i anava descalça. El dit gros d'un peu està fracturat, en el matei..." — Xiuxiuejar