Pingüí Motoserra 🐧🚭 (@pinguimotoserra): "I ara el meu enteniment vestit de dol Ella era bruixa i jo mussol Més ara som desconeguts Dos amants, sempre dolguts Que bonica la malaltia Que malaltís q..." — Xiuxiuejar