Jaume Fàbrega (@jaumo): "Un esmorzar delicios heretat de quan vivia a pagès: ous remenats amb tomaquet, propi de l' estiu. Tambe n' he menjata Maoorca, Grècia-, Turquia..." — Xiuxiuejar