Xevi (@xevidg): "A mi em sembla molt bΓ© tot el que diuen.. Podries preparar un dinar jeje a veure quants ens apuntem πŸ₯³πŸ₯³πŸ˜‹πŸ˜‹" β€” Xiuxiuejar