Mon (@monvaquero): "On m'agradaria viatjar? més de la meitat vàreu votar al JAPÓ, doncs no, m'agradaria anar a qualsevol lloc on la natura sigui aclaparadora... ja veus. M'agrad..." — Xiuxiuejar