júlia⋆☀︎. (@juliagaro): "Estaré a França uns mesos! L'últim cop vaig anar-hi sola, però quan vaig portar el meu novio em va donar l'excusa per explicar-li totes les trames i subtrame..." — Xiuxiuejar