Jordi Badia (@altafullenc1932): "FOSQUES REFLEXIONS DE TARDOR-HIVERN - j.b.s. = Quan pregunto: com estàs? només pretenc que em responguis com estàs. = Qui no sap interpretar el sentit d'un..." — Xiuxiuejar