Júlia (@juuuliaass): "Tota la raó, pero la jo de fa uns mesos no ho sabia, així que així he acabat (ajuda) Els enginyers em fan molta pansa, pero encara no n'he conegut cap, a mi,..." — Xiuxiuejar