Montserrat (@montsin3): "A la cripta gaudiniana de la Sagrada Família s’hi senten crits i soroll. Gaudí està molt emprenyat: “Mai de mais serè espanyol! Sóc català del Baix Camp, Reu..." — Xiuxiuejar