Bernat de Sarrià (@bernatdesarria): "Un goig, un goig. Fa dècades que l'estació de Sants és una porqueria al costat d'això. De la Sagrera, no se'n sap res https://www.instagram.com/reel/DZEqEF..." — Xiuxiuejar