La Pesanta (@lapesanta): "πŸ“¦ Ja ens han arribat el ROMANICUM (2026) i el HENKO (2026) πŸ‘πŸ» Fan molta patxoca! #Romanicum #Henko #Dauiauu" β€” Xiuxiuejar