Mercè (@gatamaula26): "Algú ha vist el "Quanta guerra" d'en Nandu Jubany? No he entès una cosa, si l'avi Eduard marxa al Marroc i l'àvia Pilar es queda amb 2 filles, i l'avi es mor..." — Xiuxiuejar