Cristina Oliva Enrich (@cristinaoliva): "Bon dia, xiuxijadors. Que el bon cafè sigui amb vosaltres (o tè o el que sigui) i que tingueu un bon avui. 🫖☕️ Aquí ja tenim les orelles posades a #Obeses ..." — Xiuxiuejar