Lluís Barberà i Guillem (@lluisbarbera): "Bon dia, Les vostres àvies (o padrines) o bé les vostres mares, si havien nascut abans de 1920 (*) ¿deien la frase "Déu va dir esposa, no esclava"? Gràcies...." — Xiuxiuejar