Xavier Valero (@minino): "Bon día, veig què, en prémer aquí, només et deixa republicar si fas un xiu, sería interessant poder-ho fer sense més... O tenir les dos opcions... 🤷🏻‍♂️ Bo..." — Xiuxiuejar