La Sílvia Orriols que estima en Xesu (@silviafurriols): "Estimat, com podeu dir que no existeix la tarda quan nosaltres dos ens hem estat aquesta tarda juntets? A més, el DIEC l’accepta. No cal ser tan purista, i e..." — Xiuxiuejar