La Pesanta (@lapesanta): "🎓 Avui estem orgullosos d'anunciar l'arribada de l'Acadèmia IEP. 🔦 Fent honor al lema original de l'Institut: Tenebras lucem effundemus, expandim la quant..." — Xiuxiuejar